Щоб відпочинок в нашому готелі Hotel 52 пройшов максимально комфортно, будь ласка, дотримуйтесь наступних правил.
Розпорядок роботи готелю Hotel 52.
Заселення в готель Hotel 52 проводиться з 14:00.
Виселення з готелю до 12:00.
Щоб отримати ключі від номера, слід пред’явити паспорт. Стійка реєстрації працює цілодобово.
Обов’язки гостей.
Гостям готелю Hotel 52 слід:
дотримуватися порядку, чистоти в номерах і інших приміщеннях готелю;
мати при собі картку гостя, пред’являти її на прохання співробітників готелю;
не турбувати інших постояльців готелю гучними звуками, вночі дотримуватися тиші;
дотримуватися правил пожежної безпеки, електробезпеки, безпеки життєдіяльності;
відшкодувати вартість втраченого або зіпсованого майна готелю в порядку, передбаченому чинним законодавством. Визначення вартості збитку проводиться за затвердженим Генеральним директором прейскуранту;
уникати відкритого носіння зброї, яку дозволено мати в установленому законодавством порядку. Ця вимога поширюється на службову, бойову зброю і спецспорядження, яке використовується під час виконання службових обов’язків;
звільнити номер після закінчення оплаченого строку проживання. Зібратися і підготуватися до виселення слід заздалегідь.
У номерах готелю Hotel 52 заборонено:
використовувати особисті нагрівальні прилади. Користуватися можна тільки тими нагрівальними приладами, які встановлені в номері і є власністю готелю;
курити в номерах, призначених для некурящих гостей;
передавати стороннім особам свою картку гостя, ключ від номера;
переставляти меблі. Якщо це необхідно, потрібно узгодити можливість перестановки з адміністрацією;
перебування незареєстрованих осіб в номері після 23:00;
перебування сторонніх без зареєстрованого в номері постояльця;
приносити і зберігати в номері об’ємні громіздкі речі, які ускладнюють збирання і можуть зіпсувати інтер’єр;
проживання незареєстрованих на рецепції осіб;
зберігати швидкопсувні продукти, заборонені, зокрема, вибухонебезпечні речовини;
шуміти, турбувати інших постояльців.
Обов’язки адміністрації.
Представники адміністрації готелю Hotel 52:
зустрічають і реєструють гостей в готелі;
заселяють їх в номери;
гарантують безпеку гостей, їх майна, дотримання конфіденційності та приватності;
надають повну інформацію про послуги готелю;
допомагають вирішувати побутові питання, пов’язані з проживанням в готелі;
забезпечують наявність всього необхідного для комфортного проживання з урахуванням класу номера, справність і чистоту обладнання, меблів, постільної білизни, засобів гігієни, регулярне прибирання номера; v
забезпечують високу якість платних і безкоштовних послуг;
оперативно розглядають всі звернення гостей.
Свої побажання та зауваження ви можете залишити в Книзі відгуків і пропозицій, яка знаходиться у адміністратора.
Бажаємо Вам приємного відпочинку в готелі Hotel 52!